جلسه هماهنگی منتخبین شوراهای روستاهای غرب استان تهران برگزار شد

 جلسه هماهنگی منتخبین شوراهای روستاهای غرب استان تهران برگزار شد. مهندس محمودی نماینده مجلس و رئیس هیات نظارت بر انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی در ملارد میزبان منتخبین پنجمین دوره شوراهای روستاهای شهرستان‌های ملارد، شهریار و قدس وائمه جمعه و مسئولان سه شهرستان در ملارد بود. به گزارش شهریار نگار: این همایش با حضور نماینده […]

 جلسه هماهنگی منتخبین شوراهای روستاهای غرب استان تهران برگزار شد. مهندس محمودی نماینده مجلس و رئیس هیات نظارت بر انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی در ملارد میزبان منتخبین پنجمین دوره شوراهای روستاهای شهرستان‌های ملارد، شهریار و قدس وائمه جمعه و مسئولان سه شهرستان در ملارد بود.

به گزارش شهریار نگار: این همایش با حضور نماینده محترم مجلس و رئیس هیات نظارت بر انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی بعنوان میزبان فرماندار ملارد ائمه جماعات و اعضای پنجمین دوره انتخابات روستاهای شهرستان‌های ملارد، شهریار و شهر قدس و دیگرمسئولان سه شهرستان در ملارد برگزار شد. در این مراسم فرماندار ملارد گفت : روستاهای ملارد قابلیت تبدیل به قطب دامداری و کشاورزی منطقه را دارند. در ادامه مهندس محمودی مباحثی را در خصوص وظایف شوراهای روستاها متذکر شد و اظهار کرد:از منظر های مختلف باید دیدگاه‌ها یکی شوداز جمله، دردهای مشترک با دولت را باهم پیگیری کنندبا سیاست های کلی نظام همراه باشند، از اعتباراتی‌که از ارزش افزوده در اختیار آنها قرارمی گیرد به نحو احسن استفاده شود.نماینده مردم شهرستان های شهریار، قدس و ملارد افزود: شورا ها به عنوان یک مجموعه مردم نهاد و اجرایی و نظارتی نباید دخالت در موارد سیاسی داشته باشند و تمام توان خود را در انجام پیشبردرفاه حال روستائیان قراردهند و رابط میان مردم وجهاد کشاورزی سازمان آب و دیگر ادارات باشند . در بخش دیگری از این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی نوری (امام جمعه شهرستان ملارد) و حجت الاسلام و المسلمین سالمی(امام جمعه شهرستان شهریار ) با سخنرانی خود واشاره به اهمیت وظایف شوراها برای اعضای شوراها آرزوی موفقیت داشتند و در نهایت با اقامه نماز جماعت ظهر و عصر به پایان رسید.

 

Visits: 0