توهین ریحانه پارسا به مخاطبان برای صدا کردن نامش

ریحانه پارسا دوباره جنجال آفرینی کرد . این  بازیگر پرحاشیه و مهاجرت کرده از ایران در تازه ترین ویدیویی که از خود منتشر کرد به مردم به دلیل اینکه او را ریحانه جان صدا می زنند توهین کرد و این کار او مجدد با واکنش زیادی رو به رو گشت . ریحانه پارسا بازیگر سریال پدر شبکه دو سیما بود […]

ریحانه پارسا دوباره جنجال آفرینی کرد . این  بازیگر پرحاشیه و مهاجرت کرده از ایران در تازه ترین ویدیویی که از خود منتشر کرد به مردم به دلیل اینکه او را ریحانه جان صدا می زنند توهین کرد و این کار او مجدد با واکنش زیادی رو به رو گشت . ریحانه پارسا بازیگر سریال پدر شبکه دو سیما بود که بعد از مدتی که مشهور شد از ایران به ترکیه مهاجرت کرد . وی با انتشار فیلم و عکس های بی حجاب و مبتدل از خود پر حاشیه شد.

بیوگرافی ریحانه پارسا و حواشی جنجالی اش

مهاجرت پارسا از آن جهت پر حاشیه شد که وی اقدام به کشف حجاب و انتشار ویدیوهای مبتذل نمود و بعد از آن با همکاری مهره های اصلی سایت های شرطبندی و قمار در ترکیه اقدام به کسب درآمد از کاربران ایرانی کرد.

او همچنین با انتشار یک ویدیو چندین هنرمند مشهور در ایران را به تجاوز جنسی متهم کرد.

ریحانه پارسا

ریحانه پارسا در اسفند ۱۳۷۷ در تهران متولد شد. پدر او شغل آزاد دارد و مادرش خانه دار است و داری ۲ خواهر کوچک تر از خودش است.

وی دارای مدرک دیپلم رشته نمایش از هنرستان سوره است و کار هنری خود را از همان تئاتر هنرستان سوره آغاز کرد.

او با بازی در سریال پدر در نقش دختری به نام لیلا در کنار سینا مهراد، لعیا زنگنه و مهدی سلطانی به شهرت رسید.

وی که پس از مهاجرت از ایران هر انچه رفتار مبتذل و دور از عرف است از خود به نمایش گذشاته به گونه ای رفتار میکند که مخاطب گمان میبرد وی از ثبات شخصیت و روحی بهره نبرده و نوعی تلاطم و نارامی روحی را تجربه میکند.

او در ایران و پیش از مهاجرت بازیگری محبوب و محجوب شناخته می شد که اما رفتارهای عجیب وی پس از رفتن از کشور تمام نگاه ها را نسبت به وی تغییر داد.

مطلب مرتبط:

Visits: 19