تملک ۳۱۰ میلیارد ریالی املاک مسیر پروژه تقاطع غیرهمسطح جهاد

بهروز کاویانی شهردار شهریار از خرید و آزادسازی املاک معارض در مسیر پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح جهاد خبر داد و اظهار داشت: دو مانع بزرگ در مسیر اجرای طرح تقاطع غیرهمسطح در میدان بسیج و جهاد شهریار وجود دارد که شامل معارضات ملکی و تاسیساتی است. وی پیرامون رفع معارض ملکی در میدان جهاد افزود: […]

تقاطع غیر همسطح جهاد

بهروز کاویانی شهردار شهریار از خرید و آزادسازی املاک معارض در مسیر پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح جهاد خبر داد و اظهار داشت: دو مانع بزرگ در مسیر اجرای طرح تقاطع غیرهمسطح در میدان بسیج و جهاد شهریار وجود دارد که شامل معارضات ملکی و تاسیساتی است.

وی پیرامون رفع معارض ملکی در میدان جهاد افزود: رفع این معارض، از یکسو نیاز به تامین اعتبار داشت و از سوی دیگر همکاری صاحبان املاک، که خوشبختانه تلاشهای خدمتگذاران مردم در بدنه شورا و شهرداری بالاخره کارساز شد.

با توجه به اینکه بهروز کاویانی، اسفند ماه ۹۸ سکان مدیریت شهر شهریار را بدست گرفت و تا آن تاریخ نزدیک به ۱۹ ماه از کلنگ زنی پروژه می‌گذشت وی ادامه داد:

در آغاز مدیریت اینجانب، پیمانکار پروژه تقاطع غیر همسطح جهاد شهریار، متاسفانه علیرغم گذشت یکسال و نیم از عقد قرارداد، بیشتر در حد تجهیز کارگاه عمل کرده بود و می‌توان گفت؛ رشد این پروژه طی حدود ۲۰ ماه ابتدای کار حدود ۵ درصد بود.

کاویانی شهردار شهریار تاکید کرد: رفع موانع اجرای تقاطع غیرهمسطح جهاد و بسیج یکی از مطالبات به حق شهروندان و دغدغه‌های ما بود، لذا اقدامات جدی خویش را  در دو گام عملیاتی نمودیم.

وی تصریح کرد: در گام اول پیمانکار را موظف کردیم در تمام بخش‌هایی که امکان کار وجود دارد فعال شود و در گام دوم باید معارضات را برطرف می نمودیم که در تحقق این امر لحظه‌ای فروگذاری نداشتیم.

شهردار شهریار با بیان اینکه تعداد یازده ملک در مسیر اجرای تقاطع غیرهمسطح جهاد خریداری شده ادامه داد: وسعت املاک خریداری شده توسط شهرداری تاکنون حدود ۵ هزار متر مربع و به ارزش تقریبی ۳۱۰ میلیارد ریال است.

کاویانی در ادامه افزود: هفت نفر از مالکان حاضر به توافق شدند که بلافاصله مراحل قانونی تملک را آغاز نمودیم اما چهار ملک دیگر را مجبور شدیم به صورت قهری و از طریق مراجع قضایی تملک نمائیم.

بهروز کاویانی شهردار شهریار در پایان گفت: برای تکمیل تقاطع غیر همسطح در میدان بسیج، همچنان موضوع معارضات ملکی وجود دارد که بلافاصله پس از تائید شورای شهر وارد مراحل عملیاتی خواهد شد تا رضایت نسبی شهروندان را در این مسیر جلب نمائیم.

Visits: 1