وزیر بهداشت در شهریار /تصمیم دولت در توسعه زیرساختهای بهداشت و درمان

وزیر بهداشت در بازدید از طرح های بیمارستانی شهریار ، از تکمیل این طرح ها تا ۲ سال اینده خبر داد.

وزیر بهداشت در بازدید از طرح های بیمارستانی شهریار ، از تکمیل این طرح ها تا ۲ سال اینده خبر داد.

به گزارش شهریارنگار: وزیر بهداشت ، درمان و اموزش پزشکی که تنها چند ساعت پس از اخذ رای اعتماد در دولت دوازدهم ، به شهریار سفر کرده بود ، در بازدید از روند ساخت بیمارستان ۳۱۳ تخت خوابی امام خمینی (ره) این شهرستان گفت : دولت جدید برای توسعه زیر ساختهای بهداشت و درمان و اتمام طرح های بیمارستانی ، مصمم است .
دکتر قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه بیش از ۱۸ سال است که از اغاز ساخت بیمارستان ۳۱۳ تختخوابی شهریار میگذرد افزود : با کمک دولت و همراهی خیران ، امیدوارم این بیمارستان و ۲ بیمارستان ۱۶۰ تخت خوابی دیگر ، در شهرستانهای ملارد و قدس ، تا ۲ سال اینده به بهربرداری برسد .
وی با اشاره به اینکه هم اکنون نمیتوان قول قطعی برای میزان دقیق اعتبار داد گفت : برای تحقق کامل طرح های بهداشت ودرمان ، تلاش این وزارتخانه باید بیش از ۱و نیم سال گذشته باشد .
وزیر بهداشت ، درمان و اموزش پزشکی با بیان اینکه کشور به خدمات مختلفی از تولید واشتغال تا بهداشت و درمان نیازمند است ، تاکید کرد : انتظار ما این است ، کاری که شروع کردیم ، باید با کیفیت بهتر و خطای کمتر ، رضایت مردم را در پی اشته باشد .
جشن گلریزان بیمارستان ۳۱۳ تخت خوابی شهریار با حضور جمعی از خیران ، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی ، وزیر بهداشت و درمان ، مسولان استانی و محلی ، درمحل ساخت این بیمارستان برگزار شد .
ساخت بیمارستان ۳۱۳تخت خوابی شهریار تاکنون بیش از ۴۰ درصد پیشرفت داشته است.

Visits: 17