کل اخبار 3609 اخبار امروز : 0
  • تاریخ : جمعه - ۱۰ - فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 - March - 2024
  • ساعت :

    برگزاری همزمان ۳ انتخابات در شهریار ( حوزه مشق ) – ۴ انتخابات در استان تهران

    معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران خبر داد : سال آینده (۱۴۰۰) در استان تهران برای اولین بار شاهد برگزاری همزمان ۴ انتخابات خواهیم بود. با توجه به تعیین تکلیف کرسی  حوزه مشق در مجلس همزمان ۳ انتخابات در شهرستان شهریار برگزار خواهد شد. شکراله حسن بیگی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران در تشریح […]

    معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران خبر داد :

    سال آینده (۱۴۰۰) در استان تهران برای اولین بار شاهد برگزاری همزمان ۴ انتخابات خواهیم بود. با توجه به تعیین تکلیف کرسی  حوزه مشق در مجلس همزمان ۳ انتخابات در شهرستان شهریار برگزار خواهد شد.

    شکراله حسن بیگی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران در تشریح این خبر  گفت، در سال ۱۴۰۰ در استان تهران برای اولین بار چهار انتخابات همزمان، دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، میان‌دوره‌ای خبرگان و میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی را در برخی حوزه های انتخابیه خواهیم داشت.

    شکراله حسن بیگی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران: در انتخابات ۱۴۰۰، برای نخستین بار چهار انتخابات همزمان برگزار خواهد شد که برای آن این استان نیاز به ۲۸ هزار صندوق دارد.

    برگزاری همزمان ۳ انتخابات در شهریار ( حوزه مشق ) / شهریار بالاترین میزان مشارکت مردمی در انتخابات پس از پاکدشت

    وی افزود، در انتخابات سال ۱۴۰۰ در استان تهران برای اولین بار چهار انتخابات همزمان، ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و همچنین

    میان‌دوره‌ای خبرگان را هم داریم و در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی را نیز خواهیم داشت.

    حسن بیگی در ادامه اظهار داشت،

    در انتخابات های گذشته همیشه در میان ۳۱ استان در انتخابات گذشته رتبه بیست و هفتم  را کسب کرده بود

    و این در حالی است که  در این دوره  از رتبه بیست و هفتم  در همه شاخص ها  طبق اعلام وزارت کشور به چهارم کشوری ارتقا پیدا کرد.

    شهریار بعد از پاکدشت با ۴۹.۲۴ درصد مشارکت در انتخابات مجلس حائز بیشترین میزان مشارکت مردمی در انتخابات استان تهران بوده است.

    معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران در پایان گفت، حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس درصد مشارکت۲۴.۵۷،حوزه انتخابیه پاکدشت ۵۴.۱۶، حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک۳۸.۶، حوزه انتخابیه شهریار، قدس و ملارد ۴۹.۲۴، حوزه انتخابیه رباط‌کریم و بهارستان۳۲.۳ و در حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه ۳۵.۸۹ درصد بود.

    وی در پایان تصریح کرد :انتخابات جلوه ای از مردم سالاری دینی است به برکت انقلاب اسلامی در همه ادوار پس از پیروزی انقلاب اسلامی انتخابات در موعد مقرر برگزار شده و نقطه اوج فعالیت های سیاسی نیز برگزاری انتخابات به منزله رکن جمهوریت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

     

    Visits: 1

    ارسال دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    برو بالا