با تلاش پلیس باند خانوادگی تهیه و توزیع مواد مخدر در شهریار متلاشی شد

ه گزارش شهریار نگار: از شهریار به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محسن خانچرلی با اشاره به جدیدترین توفیق پلیس غرب استان تهران در عرصه مبارزه با مواد مخدر گفت: با تلاش شبانه‌روزی مأموران انتظامی و کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان‌های غرب استان تهران در روز گذشته اخبار و اطلاعاتی از فعالیت گسترده یک باند بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر در شهریار به دست آمد.
وی تصریح کرد: با ردزنی فعالیت یکی از قاچاقچیان سابقه‌دار مواد مخدر و با پیگیری‌های شبانه‌روزی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران، پس از شناسایی محل فعالیت متهم، مشخص شد وی با تشکیل باندی خانوادگی و برقراری ارتباط با قاچاقچیان شرق کشور در امر خرید و فروش و توزیع مواد مخدر به‌صورت کلان فعالیت دارد.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از متلاشی شدن یک باند خانوادگی تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف ۷۰۰ کیلوگرم تریاک در شهریار خبر داد.

به گزارش شهریار نگار و  به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محسن خانچرلی با اشاره به جدیدترین توفیق پلیس غرب استان تهران در عرصه مبارزه با موادمخدر گفت: با تلاش شبانه‌روزی مأموران انتظامی و کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان‌های غرب استان تهران در روز گذشته اخبار و اطلاعاتی از فعالیت گسترده یک باند بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر در شهریار به دست آمد.

وی تصریح کرد: با رد زنی فعالیت یکی از قاچاقچیان سابقه‌دار مواد مخدر و با پیگیری‌های شبانه‌روزی مأموران پلیس مبارزه با مواد  مخدر غرب استان تهران، پس از شناسایی محل فعالیت متهم، مشخص شد وی با تشکیل باندی خانوادگی و برقراری ارتباط با قاچاقچیان شرق کشور در امر خرید و فروش و توزیع مواد  مخدر به‌صورت کلان فعالیت دارد.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران بیان داشت:

با گسترش چتر اطلاعاتی پلیس مشخص شد که سرباند قاچاق مواد مخدر اخیراً مقادیر زیادی مواد  مخدر را از قاچاقچیان تحویل گرفته و قصد عرضه آن در یکی از مناطق غرب استان تهران را دارد که بلافاصله همه منازل شناسایی شد و محل‌های احتمالی تردد اعضای این باند با توجه به شناسایی خودروهای آنان، تحت کنترل شدید پلیس قرار گرفت.

خانچرلی افزود: شب گذشته در عملیاتی ویژه، مأموران مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران با توقیف خودروی پیکان وانت در شهر اندیشه، راننده آن که برادر سرباند قاچاق مواد مخدر بود، را شناسایی و دستگیر کردند.
وی تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضایی، در بازرسی از منزل سرباند قاچاق مواد  مخدر در اندیشه که از قبل شناسایی شده بود، متهم به همراه همسرش نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران عنوان کرد: در بازرسی از خودروی پیکان وانت، ۷۰۰ کیلوگرم تریاک کشف و در این ارتباط دو دستگاه خودروی دنا و پراید نیز از متهمان توقیف شد.

خانچرلی با اشاره به برنامه‌های ویژه پلیس غرب استان تهران در عرصه مبارزه با مواد  مخدر بیان داشت: با توجه به ویژگی‌های شهرستان‌های غرب استان تهران، وجود باغ و انبارهای متروکه، پلیس غرب استان تهران تدابیر ویژه‌ای برای کنترل قاچاقچیان مواد مخدر در نظر گرفته و با کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان‌های غرب استان و بازرسی در گلوگاه‌ها، عرصه را برای قاچاقچیان مواد  مخدر تنگ کرده است.

Visits: 22