بانوان نخبه شهریار تقدیر شدند

مسئول بسیج جامعه زنان ناحیه مقاومت شهریار گفت:‌ با حضور مسئولان شهرستان شهریار، از ۶ نخبه در حوزه‌های مختلف از جمله پزشکی، ورزشی، طلبگی و روزه اولی و همچنین دو بانویی که حجاب برتر را به تازگی برگزیده بودند، با اهداء جوایزی تقدیر شد. به گزارش شهریار نگار و به نقل از تسنیف بانوان نخبه […]

مسئول بسیج جامعه زنان ناحیه مقاومت شهریار گفت:‌ با حضور مسئولان شهرستان شهریار، از ۶ نخبه در حوزه‌های مختلف از جمله پزشکی، ورزشی، طلبگی و روزه اولی و همچنین دو بانویی که حجاب برتر را به تازگی برگزیده بودند، با اهداء جوایزی تقدیر شد.

به گزارش شهریار نگار و به نقل از تسنیف بانوان نخبه شهریار در حاشیه  تقدیر شدند. روان‌بخش در حاشیه راهپیمایی و همایش عفاف و حجاب که به مناسبت هفته عفاف و حجاب با حضور جمع کثیری از بانوان و دیگر اقشار جامعه این شهرستان برگزار شد،  اظهار داشت: ستاد مردمی هفته عفاف و حجاب با همکاری نهادها و ارگان‌ها تلاش کرد تا برنامه‌ای پربار و متنوع را تدوین و اجرایی کند.

وی با اشاره به حضور دو تن از بانوانی که به تازگی به اسلام گرویده بودند در این مراسم عنوان کرد: این دو بانو با شرح چگونگی گرایش خود به دین مبین اسلام، به لزوم توجه هر چه بیشتر به رعایت عفاف و حجاب پرداختند، و حجاب و عفاف را مکمل یکدیگر دانستند که قدم برداشتن مطلوب در این مسیر نه تنها فرد را رشد می‌دهد؛ بلکه از لحاظ اجتماعی هم فرد را به درجات بالایی می‌رساند و هیچ خللی در مسیر پیشرفت آن ایجاد نمی‌کند.

مسئول بسیج جامعه زنان ناحیه مقاومت شهریار با اشاره به این موضوع که تشویق و ترغیب افراد در کنار روحیه‌بخشی به فرد، دیگران را نیز به خود جذب می‌کند گفت: در این راستا با حضور مسئولان شهرستان، بانوان نخبه شهریار در حوزه‌های مختلف از جمله پزشکی، ورزشی، طلبگی و روزه اولی و همچنین دو بانویی که حجاب برتر را به تازگی برگزیده بودند، با اهداء جوایزی تقدیر شد.

روان‌بخش در پایان با تأکید بر اینکه لازم است همه در کنار یکدیگر برای ارتقاء اجتماعی حرکت کنیم خاطرنشان کرد: امروز باید توجه داشته باشیم که دغدغه‌مندی در حوزه فرهنگی و اجتماعی امری است که لازم است تمام اقشار جامعه به آن توجه داشته باشند، و این حرکت جمعی می‌تواند تأثیر اقدامات ذر این زمینه را دوصد چندان کند.

Visits: 25