بازداشت ۱۵ دختر و پسر در یک پارتی شبانه

دستگیری ۱۵ دختر و پسر بازداشت ۱۵ دختر و پسر رئیس حوزه قضایی رودهن از دستگیری و بازداشت ۱۵ دختر و پسر در یک پارتی شبانه مختلط در رودهن در این روزهای کرونایی خبر داد. وی گفت در این مراسم تعداد ۱۵ نفر دختر و پسری که از نقاط مختلف تهران در این ویلا تجمع […]

دستگیری ۱۵ دختر و پسر

دستگیری ۱۵ دختر و پسر

بازداشت ۱۵ دختر و پسر

رئیس حوزه قضایی رودهن از دستگیری و بازداشت ۱۵ دختر و پسر در یک پارتی شبانه مختلط در رودهن در این روزهای کرونایی خبر داد.

وی گفت در این مراسم تعداد ۱۵ نفر دختر و پسری که از نقاط مختلف تهران در این ویلا تجمع و اقدام به برپایی پارتی کرده بودند، دستگیر و بازداشت شدند.

رئیس حوزه قضایی رودهن بیان کرد: مقادیری مشروبات الکلی از این افراد کشف و ضبط شد و ویلای مزبور نیز به علت تکرار موارد مشابه در گذشته و اخطارهای قبلی پلمب شد.

خدایاری افزود: به همه مالکان ویلاهای منطقه که املاکشان را به منظور برگزاری پارتی شبانه و مختلط در اختیار بزهکاران قرار می‌دهند

هشدار می‌دهم در صورت تکرار، در کنار برخوردهای قضایی با  مرتکبان جرم و عاملین این تجمعات با آن‌ها نیز بشدت برخورد قضایی و املاکشان نیز پلمب خواهد شد.

شکل جدید برگزاری پارتی شبانه

این روزها پارتی های شبانه شکل دیگری به خود گرفته و با عنوانی جدید به نام «رنگ پارتی» بچه پولدارهای پایتخت را دور هم جمع می کند تا به شیوه ای نا متعارف به تفریح بپردازند.
به گزارش فارس این روزها شبکه‌های اجتماعی همچون اینستاگرام پر از تصاویری شده که حکایت از برگزاری یک جشن دارد، جشن‌هایی که در لوکیشن تصاویر آن‌ها عناوینی همچون «Color Party»، «Color Festival» و «Shahriar» به چشم می‌خورد.
رنگ پارتی که امروز دهان به دهان بین برخی بچه پولدارها در پایتخت و برخی شهرهای بزرگ می‌چرخد در نقاط مختلف تهران اجرا می‌شود اما پاتوق اصلی آنها معمولاً در حاشیه شهر است.
مراسم غیر متعارفی که دختران و پسران جوان با ظاهری نامناسب و لباس‌هایی یک رنگ در آن حاضر می‌شوند و پس از جشن رنگ، به گفته خودشان تبدیل به زامبی‌هایی می‌شوند که در سطح شهر جولان می‌دهند.

Visits: 60