اقدام به خود کشی جوان ۲۲ ساله در اندیشه منجر به مصدومیت وی شد / حوادث اندیشه

اقدام به خود کشی جوان ۲۲ ساله در اندیشه منجر به مصدومیت وی شد / حوادث اندیشه جوان ۲۲ ساله که در پی اقدام برای خود کشی در فاز یک ۱ اندیشه به دست خود آسیب رسانیده بود با همکاری اورژانس و آتش نشانی به بیمارستان منتقل شد. ساعت ۰۰:۰۹ روز شنبه مورخ ۹۷/۲/۲۲ بیست […]

اقدام به خود کشی جوان ۲۲ ساله در اندیشه منجر به مصدومیت وی شد / حوادث اندیشه

جوان ۲۲ ساله که در پی اقدام برای خود کشی در فاز یک ۱ اندیشه به دست خود آسیب رسانیده بود با همکاری اورژانس و آتش نشانی به بیمارستان منتقل شد.

ساعت ۰۰:۰۹ روز شنبه مورخ ۹۷/۲/۲۲ بیست و دوم  اردیبهشت ماه نود و هفت طی تماس تلفنی احدی از شهروندان  با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی  شهرداری شهریار خبر  اقدام به خودکشی شخصی واقع در شهریار،فازیک اندیشه،خیابان ارتش گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شهرداری شهریار  بلافاصله امدادگران ایستگاه ۳۰۱ اندیشه را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود که پس از باز نمودن درب واحد با همانگی مراجع ذیصلاح  مشاهده گردید مردی حدودا ۲۲ ساله در داخل حمام و با استفاده از چاقو اقدام به مصدوم نمودن دست خود نموده است که با تلاش ماموران  آتش نشانی این فرد جهت انتقال به بیمارستان تحویل اورژانس ۱۱۵ شهریار ذمستقر در محل گردید.

 

حوادث اندیشه /

 

Visits: 76