در صورت قصور پیمانکار احداث تقاطع غیر همسطح جهاد و بسیج با وی برخورد خواهد شد

مهندس نور الله طاهری فرماندار شهرستان شهریار در گفتگو با خبر نگاران گفت شرکت هنزا به عنوان پیمانکار احداث تقاطع غیر همسطح جهاد و بسیج متعهد با اتمام عملیات عمرانی تا خرداد ۱۴۰۰ شده است. فرماندار شهرستان شهریار افزود: در صورتی که پیمانکار این طرح ها به تعهد خود عمل نکند با وی برخورد و […]

مهندس نور الله طاهری فرماندار شهرستان شهریار در گفتگو با خبر نگاران گفت شرکت هنزا به عنوان پیمانکار احداث تقاطع غیر همسطح جهاد و بسیج متعهد با اتمام عملیات عمرانی تا خرداد ۱۴۰۰ شده است.

فرماندار شهرستان شهریار

فرماندار شهرستان شهریار افزود: در صورتی که پیمانکار این طرح ها به تعهد خود عمل نکند با وی برخورد و و سپرده وی به نفع شهروندان به شهرداری استرداد خواهد شد.

با توجه به مشکلات پیش آمده در شهرداری و تعطیل شدن عملیات عمرانی پروژه ، پروژه ای که می باید اکنون در مراحل پایانی باشد از برنامه زمان بندی عقب افتاده است.

طاهری گفت: فرمانداری شهریار و استانداری تهران به صورت جدی پیگیر موضوع هستند و جلسات متعددی تا کنون در این خصوص برگزار شده است که انشالله با حل مشکلات روند پروژه تسریع خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: از حدود یکماه قبل که معاون استاندار تهران از طرح غیر هم سطح شهرستان شهریار دیدن کرد پیشرفت فیزیکی آن از ٢٠ درصد به حدود ۵٠ درصد افزایش یافته است.

فرماندار شهرستان شهریار، اعتبار در نظر گرفته شده برای این طرح را ١٢٠ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: پیمانکار براساس صورت وضعیتی که ارائه داده پول دریافت کرده است و برای ادامه کار مشکل مالی وجود ندارد.

طاهری اضافه کرد: اولین اقدام برای پیشبرد این طرح رفع معارضان همچون شبکه گاز، شبکه آب، خطوط فیبر نوری و ۱۶۰ تیر برق است که نیاز به جابه‌جایی و اصلاح دارد. 

با تکمیل و بهره برداری از پروژه تقاطع غیر همسطح بسیج و جهاد شهریار مشکل ترافیک شهروندان به میزان قابل توجهی کاسته شده و عبور مرور شهری در این محور بسیار مهم تسهیل خواهد شد.

شهرستان شهریار به عنوان مرکز شهرستان های غرب استان تهران و از مهمترین شهرهای این استان است که به عنوان کریدوور غرب به شرق و شمال و جنوب در قلب محور های مواصلاتی استان تهران قرار گرفته است.

Visits: 12