خبر مهم مجلس از واریز یارانه جدید / واریز یارانه جدید به حساب این افراد

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با اشاره به واریز یارانه جدید گفت: همه مردم ایران اسلامی در آینده نه چندان دور از مزایای طرح هدفمندی یارانه‌ها بهره‌مند شده اند.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با اشاره به واریز یارانه جدید گفت: همه مردم ایران اسلامی در آینده نه چندان دور از مزایای طرح هدفمندی یارانه‌ها بهره‌مند شده و مشکلات اقتصادی کشور به تدریج از میان برداشته خواهد شد.

خبر مهم مجلس از واریز یارانه جدید / واریز یارانه جدید به حساب این افراد

به گزارش شهریارنگار، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای هر طرحی در ابتدای کار با مشکلات و نارسایی‌هایی مواجه است و بزودی با رفع نواقص مرحله جدید طرح هدفمندی یارانه‌ها ، مزایای آن به کام مردم شیرین خواهد شد.

دولت در سال جدید با حذف ارز ترجیحی پیشنهاداتی برای یارانه جدید دارد. به تازگی پرداخت  یارانه جدید آغاز شد.به هر نفر از مشمولان یارانه جدید ۴۰۰ هزار تومان واریز شد. یارانه جدید به گفته برخی از نمایندگان به صورت کالاکارت پرداخت خواهد شد.در ادامه به آخرین اخبار از یارانه جدید می پردازیم.

سیدغنی نظری روز یکشنبه در آئین معارفه رئیس جدید دانشگاه پیام نور خلخال در پاسخ به اعتراض اعضای هیات علمی این دانشگاه مبنی بر حذف آنها از لیست یارانه‌بگیران دولت اظهار کرد: رسیدگی و بازبینی افراد معترض به حذف آنها از لیست یارانه‌بگیران از سوی دست‌اندرکاران اجرای مرحله جدید اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها بسیار مطلوب و قابل قبول بوده و بسیاری افرادی که در گروه‌بندی دهک خانوار این افراد اشتباه شده ، مجددا به لیست یارانه‌بگیران اضافه شده‌اند.

وی با بیان اینکه نحوه قبلی پرداخت یارانه‌ها در یک جا باید قطع می‌شد تا دهک‌های پایین جامعه از مزایای هدفمندی یارانه‌ها برخودار شوند، افزود: اجرای هر طرحی در ابتدای کار با مشکلات و موانعی همراه بوده که بتدریج و با پیشرفت طرح و شناخت نواقص و رفع آنها راه برای بهره‌مندی بیشتر دهک‌های پایین جامعه از یارانه هموارتر خواهد شد.

 عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی امروزی جامعه ریشه در گذشته داشته و یک روزه نمی‌توان بار سنگینی از مشکلات دولت‌های گذشته که بر دوش دولت امروزی است از پیش روی مردم برداشت، خاطرنشان کرد: همه مردم ایران اسلامی در آینده نه چندان دور از مزایای طرح هدفمندی یارانه‌ها بهره‌مند شده و مشکلات اقتصادی کشور به تدریج از میان برداشته خواهد شد.

جهت مشاهده صفحه اینستاگرام ما اینجا کلیک کنید.

Visits: 51