مصاحبه اختصاصی شهریار نگار با حسین وزیری مربی پر افتخار والیبال شهریار

  اگر والیبال شهریار در لیگ تیم نداشته باشد باید فاتحه والیبال را در شهریار خواند بعد از ۲۰ سال حضور بازیکنان شهریار در تیم های ملی و باشگاهی، امروز خواسته ورزشکاران یک تیم با هویت و ریشه برای شهریار است. هیچ یک از تیم های لیگ به اندازه شهریار نمیتواند بازیکن و کادر بومی […]

 

اگر والیبال شهریار در لیگ تیم نداشته باشد باید فاتحه والیبال را در شهریار خواند

بعد از ۲۰ سال حضور بازیکنان شهریار در تیم های ملی و باشگاهی، امروز خواسته ورزشکاران یک تیم با هویت و ریشه برای شهریار است.

هیچ یک از تیم های لیگ به اندازه شهریار نمیتواند بازیکن و کادر بومی داشته باشد.

اگر مسئولان به فکر والیبال شهریار هستند به فکر ایجاد یک تیم مستقل با هویت شهریار باشند.

در شهرستان ۴۲۰۰۰ نفر ورزشکار بیمه شده در فعالیت دارند که سرمایه اجتماعی قابل توجهی محسوب میشوند. این سرمایه اجتماعی میتواند بسیاری از معادلات سیاسی و اقتصادی را در شهرستان بر هم بزند.

امروز شاید مهم ترین مسئله ای که در ورزش با آن مواجه هستیم، اقتصاد است. ورزشکار و مربی ای که نیاز مالی داشته باشد نمیتواند تمام و کمال انرژی خود را برای ورزش بگذارد.

امروز هرقدر برای ورزش هزینه کنیم، چندین برابر آن در منفعت عاید کشور و شهرستان میشود. ورزش در ابعاد قهرمانی و همگانی مهمترین عامل در کاهش آسیب های اجتماعی، ارتقای سطح سلامت جامعه و ایجاد کننده سرمایه اجتماعی است. مسئولین باید بپذیرند هزینه کردن و حمایت از ورزش نوعی سرمایه گذاری جهت کاهش آسیب های اجتماعی و ارتقای سطح امنیت و سلامت در جامعه است.

یک روز برای ریاست هییت والیبال به همراه تعدادی از قهرمانان سراغ یکی از مسئولین رفتیم. پس از ۲ ساعت معطلی که امد گفت وقت ندارم و فردا مجددا تشریف بیاورید. فردا مجدد رفتیم و ایشان حضور نداشتند.هر قدر تماس گرفتیم پاسخ تلفن مارا نداد. همانجا به بچه ها گفتیم ایشان که وقت پاسخگوئی تلفن مارا ندارد چطور میخواهد مشکلات ورزش را حل کرده و برای ورزش وقت بگذارد!!! از خیرش گذشتیم..

یک روز یک فردی از جامعه ورزش با من مشورت کرد که نظر شما در باره ریاست من بر هییت والیبال شهریار چیست؟گفتم اگر توانش را داری یک تیم از شهریار در سوپر لیگ یا لیگ دسته اول اعزام کنی وارد گود شود، اگر نه به این موضوع فکر نکن…

بهترین والیبالیست شهریار و بهترین ورزشکار شهریار بی شک مهدی مهدوی است که ۱۷ سال در تمام رده های ملی تداوم حضور داشته و همراه با تیم ملی در المپیک و لیگ جهانی حضور داشته است.

والیبال شهریار

 

 

 

Visits: 80