۳۵۲ قاچاقچی مواد مخدر در غرب استان تهران دستگیر شدند

فرمانده انتظامی غرب استان تهران ازدستگیری ۳۵۲ نفر قاچاقچی مواد مخدر و کشف ۲ هزار و ۳۶۶ هزار قلم انواع کالا خبر داد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در سیزدهین مرحله طرح محله محور پلیس با بیان اینکه ۳۵۲ نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند گفت: ۲ هزار و ۳۶۶ هزار قلم انواع کالا کشف و توقیف شد.

۳۵۲ قاچاقچی مواد مخدر در غرب استان تهران دستگیر شدند/ شناسایی بیش از ۲ هزار قلم کالای قاچاق

به گزارش شهریارنگار،   سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران در سیزدهمین مرحله از طرح محله‌محور غرب استان تهران اظهار کرد: این طرح در ۶ شهرستان غرب استان تهران توسط نیروهای پلیس اجرا شد.

وی گفت: ۱۲۲ فقره حکم قضائی اجرا شد و ۱۱۸۱ نفر دستگیر شدند که ۴۱۲ نفر در بحث سرقت و مال‌خری و ۹۸ نفر در اختلال نظم و امنیت جامعه فعالیت‌ داشتند. 

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به اینکه ۵۷۰ فقره اقلام مکشوفه سرقتی و ۱۰۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت کشف و ضبط شد، افزود: ۲۸ فقره پرونده جعل و کلاهبرداری در پلیس آگاهی کشف و ۱۳۹ کیلو انواع مواد مخدر ضبط شد. 

وی با بیان اینکه تعداد ۳۵۲ نفر قاچاقچی مواد مخدر در حوزه خرده فروشی و توزیع کننده عمده توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند، در ادامه افزود: در حوزه مقابله و برخورد با قاچاقچیان کالا در حوزه امنیت اقتصادی ۲ هزار و ۳۶۶ هزار قلم انواع کالای قاچاق شناسایی، کشف و توقیف شد و ۲۸ نفر دستگیر شدند و ارزش ریالی این اقدام مکشوفه ۲۸ میلیارد تومان بوده که تحویل مراجع قضایی شد. 

این مقام انتظامی افزود: در این مرحله از طرح ۱۳ قبضه سلاح جنگی و ۷۱ سلاح سرد از قاچاقچیان، سارقین و مالخران کشف و ضبط شد و طبق هماهنگی با مراجع قضایی برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

سردار ظهیری تصریح کرد: به مردم توصیه می‌شود همچنان همکاری مستمر خود را با پلیس ادامه دهند تا با کمک آنها سارقین، فروشندگان مواد مخدر و قاچاقچیان کالا و ارز را شناسایی و برخورد قضائی داشته و امنیت شهر گسترش بیشتری پیدا کند.

جهت مشاهده صفحه اینستاگرام ما اینجا کلیک کنید.

Visits: 15