کشف بیش از ۳۱ کیلو گرم مواد مخدر در پی عملیات ضربتی پلیس مواد مخدر شهرستان شهریار

در پی اقدامات اطلاعاتی و تخصصی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز ، ماموران از فعالیت فردی که نسبت به خرید و فروش گسترده مواد مخدر فعالیت مینمود خبر دار شده و متوجه شدند نامبرده به تازگی مقدار قابل توجهی هروئین را از قاچاقچیان مواد مخدر فعال در  استان‌های شرقی کشور خریداری و […]

در پی اقدامات اطلاعاتی و تخصصی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز ، ماموران از فعالیت فردی که نسبت به خرید و فروش گسترده مواد مخدر فعالیت مینمود خبر دار شده و متوجه شدند نامبرده به تازگی مقدار قابل توجهی هروئین را از قاچاقچیان مواد مخدر فعال در  استان‌های شرقی کشور خریداری و در مخفیگاه خود واقع در شهرستان شهریار استان تهران مخفی کرده است.

 پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز به منظور بررسی صحت اطلاعات با با دریافت حکم  نیابت قضائی به مخفیگاه متهمان در شهرستان شهریار اعزام و با تعقیب و مراقبت شبانه روزی آن ها، موفق به شناسایی محل نگهداری مواد مخدر در این شهرستان شدند.

ماموران استان البرز در عملیات پلیسی مشترک و با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان شهریار در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه ضمن ورود به مخفیگاه متهمان و دستگیری پنج تن در این خصوص موفق به کشف بیش از ۲۱ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین، بیش از ۱۰ کیلو گرم مرفین و مقادیری از روانگردان (شیشه) کشف و ضبط نمایند.

 مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به صورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در زمینه خرید و فروش مواد مخدر است.

متاسفانه شهرستان شهریار به علت گستردگی و وجود باغات فراوان محلی امن برای اختفای تبهکاران و خصوصا قاچاقچیان مواد مخدر گردیده که این امر تبعات اجتماعی و امنیتی گسترده ای نیز برای شهروندان این شهرستان در پی داشته است.

پسندیده است مقامات انتظامی و خصوصا قضائی با اندیشیدن تدابیر و اتخاذ تصمیماتی موجب نا امنی بیشتر فضای شهرستان برای مجریمان شده و شرایط زیست مطلوب را برای شهروندان این شهرستان فراهم آورند.

مطالب مرتبط :

قتل به خاطری مشتی مواد در شهریار

Visits: 16