بهبود۳۰درصدی مبتلایان به کرونا درشهریار

شهریارنگار پایگاه اجتماعی شهر شهریار (www.shahriarnegar.com) مدیر شبکه بهداشت و درمان شهریار با اشاره به بهبود ۳۰ درصدی مبتلایان ویروس کرونا در سطح این شهرستان گفت: منزل بهترین مکان برای درمان سرماخوردگی و علائم خفیف است و شهروندان از حضور در اماکن پرتردد خودداری کنند. به گزارش شهریارنگار وبه نقل از خبرگزاری فارس از شهریار، […]

شهریارنگار پایگاه اجتماعی شهر شهریار (www.shahriarnegar.com)

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهریار با اشاره به بهبود ۳۰ درصدی مبتلایان ویروس کرونا در سطح این شهرستان گفت: منزل بهترین مکان برای درمان سرماخوردگی و علائم خفیف است و شهروندان از حضور در اماکن پرتردد خودداری کنند.

به گزارش شهریارنگار وبه نقل از خبرگزاری فارس از شهریار، محمدهادی ناصح مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهریار در جلسه کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مقابله با کرونا در محل فرمانداری شهریار اظهار داشت: در میان آمار حدود ۲۰ نفره نفره مبتلایان مثبت به ویروس کرونا در شهرستان شهریار حدود ۳۰ درصد از این آمار بهبود پیدا کرده‌اند.

وی افزود: از ابتدای درگیری با کرونا با تمام مسئولان اتحادیه‌ها به ویژه اتحادیه نانوایان جلسه توجیهی و آموزشی برگزار شد و و دستورالعمل‌های لازم آموزش داده و ابلاغ شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهریار بیان کرد: ۸۰ درصد مبتلایان به کرونا یا علائمی نداشته و یا با علائم خفیف بهبود می‌یابند و میزان انتقال فرد با علائم خفیف بسیار کمتر از فرد با علائم بیشتر است.

ناصح گفت: در این شرایط باید هر شخصی مسئولیت فردی و اجتماعی خود را انجام دهد و برخلاف تصور موجود شبکه بهداشت درمان منابع انسانی و پشتیبانی کافی برای نظارت بر تمامی امکنه شهرستان را ندارد و همه باید با مشارکت هم این ویروس را شکست دهیم.

وی ادامه داد: مهم‌ترین مسئله رعایت بهداشتی فردی و محیطی است

و از تمام هموطنان و شهرومندان شهرستان شهریار خواهشمندم برای حفظ سلامت خود، خانواده و جامعه

در منزل بمانند و از حضور در اماکن پرتردد و شلوغ جلوگیری کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهریار تصریح کرد: اگر شخصی علائم خفیف و سرماخوردگی دارد بهتر است در منزل استراحت کند

و فاصله مناسب را با خانواده رعایت کرده و از ماسک استفاده کند تا چرخه انتقال این ویروس قطع شود.

Visits: 0